Najdi artikel:      
 
 
  Košarica je trenutno prazna    
 
 
E-trgovina
Predstavitveni računalniki HPCompaq,Lenovo, Dell
Računalniki
Prenosniki
Računalniške komponente
Monitorji
Video nadzor
Tiskalniki
Programska oprema
Prenapetostne zaščite in UPS
Mrežna oprema
Biro oprema
Domači kino
Baterije in polnilci
Avto oprema
Razno
Čistila in čistilni pribor
Kontejner-nerazvrščena roba
Spominske kartice in čitalci
LCD TV
Igre in igralne konzole
POS oprema
RAZPRODAJA
Elektronske knjige E-Book
Domene naprodaj
RABLJENA OPREMA-ODPRODAJA
NAS naprave_strežniki
Elektronika
 
 
 
Kontakt
Pika servis d.o.o.
Lendavska 29D,
9000 Murska Sobota
Tel.02 537 11 44
Fax.02 537 11 45
E-posta: info@pikanet.si
 
Vračilo blaga

Vračilo blaga:

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh  (spodaj izsek,43č in 43d, člena, celotna vsebina pa je vidna na http://www.uradni-list.si/1/content?id=51154 )

____________________________________________________________________________________

43.č člen

(1) Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v petnajstih dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri pogodbah o življenjskem zavarovanju, sklenjenih na daljavo in pogodbah sklenjenih na daljavo, ki zadevajo osebna pokojninska zavarovanja, je ta rok 30 dni. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.

(2) Če je podjetje v celoti izpolnilo obveznost iz 43.c člena tega zakona, teče rok za uveljavljanje pravice iz prvega odstavka tega člena pri dobavi blaga od dneva, ko je potrošnik sprejel blago, pri opravljanju storitev pa z dnem sklenitve pogodbe ali z dnem, ko je podjetje izpolnilo to obveznost, če je bila ta obveznost izpolnjena po sklenitvi pogodbe.

(3) Če podjetje izpolni svojo obveznost iz 43.c člena po dobavi blaga, začne teči petnajstdnevni rok za odstop od pogodbe naslednji dan po dnevu izpolnitve te obveznosti, če še ni pretekel rok treh mesecev iz naslednjega odstavka.

(4) Če podjetje ni v celoti izpolnilo obveznost iz 43.c člena tega zakona, traja rok za odstop od pogodbe tri mesece. Ta rok začne teči pri dobavi blaga od dneva, ko je potrošnik sprejel blago, pri opravljanju storitev pa z dnem sklenitve pogodbe. S potekom tega roka ugasne pravica potrošnika, da od pogodbe odstopi.

(5) Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka tega člena:

1. pri pogodbah, katerih predmet je blago ali storitve, katerih vrednost je odvisna od nihanj na finančnih trgih, na katere podjetje nima nobenega vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe, kot npr. pri pogodbah o storitvah v zvezi z devizami, instrumenti denarnega trga, prenosljivimi vrednostnimi papirji, deleži v kolektivnih naložbenih podjemih, finančnimi terminskimi pogodbami, vključno z enakovrednimi instrumenti z gotovinskim plačilom, terminskimi pogodbami o obrestni meri, obrestnimi in valutnimi zamenjavami ter zamenjavami na podlagi delnic ali delniškega indeksa, ter opcijami za nakup ali prodajo kateregakoli navedenega instrumenta, vključno z enakovrednimi instrumenti z gotovinskim plačilom;

2. pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe;

3. pri pogodbah o dobavi avdio ali video posnetkov ali računalniških programov, če je potrošnik odprl varnostni pečat;

4. pri pogodbah o dobavi časopisov, revij in periodičnih publikacij;

5. pri pogodbah za igre na srečo in storitvah loterije;

6. pri zavarovalnih pogodbah za potovanje in prtljago ali podobnih kratkoročnih zavarovalnih pogodbah z veljavnostjo, krajšo od enega meseca.

(6) Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga, razen v primeru iz petega odstavka naslednjega člena.

43.d člen

(1) Če je potrošnik v primeru iz prejšnjega člena tega zakona odstopil od pogodbe, mu mora podjetje vrniti vsa opravljena plačila.

(2) Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v petnajstih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Če podjetje zamudi z vračilom plačil, mora potrošniku poleg zakonitih zamudnih obresti plačati še eno desetino prejetih plačil za vsakih dopolnjenih trideset dni zamude pri vračilu.

(3) Če je potrošnik blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini odposlati podjetju v petnajstih dneh po sporočilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

(4) Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

(5) Če je potrošnik odstopil od pogodbe o finančnih storitvah, lahko podjetje od njega zahteva plačilo storitve, ki jo je zanj dejansko opravilo. Izpolnjevanje pogodbe se lahko začne šele s potrošnikovim soglasjem. Plačilo mora biti sorazmerno obsegu že opravljene storitve v primerjavi s celotno pogodbo in ne sme pomeniti pogodbene kazni. Podjetje lahko zahteva od potrošnika plačilo le, če dokaže, da je bil potrošnik o njem ustrezno obveščen v skladu z 9. točko petega odstavka 43.b člena tega zakona

_____________________________________________________________________________________________________________

od prevzema blaga podjetju sporoči pisno po elektronski pošti na trgovina@pikanet.si ali po faxu na tel. 02 537 1145, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Vrnete nam ga pa lahko v 14 dneh po sporočilu o odstopu v originalni embalaži in nepoškodovano. Edini strošek, ki bremeni kupca je neposredni strošek vračila blaga. Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Potrošnik ima pravico do povrnitve celotne kupnine skupaj s stroški, ki so pri nakupu nastali (poštnina in eventuelno odkupnina).

Vračilo blaga ni možno za naslednje artikle:

 CD in DVD medji, ki vsebujejo kakršne koli avtorske oz. licenčne pravice (programska oprema), kakor tudi ne za spletne storitve, ko se opravi aktivacija (gostovanje,domena,…), če le te storitve delujejo praviloma brezhibno.

Prav tako odstop od pogodbe ni možen na potrošni material kot so papir ,kemični, tonerji, kartuše,… V primeru okvare tonerja ali kartuše, pošljete reklamacijo direktno na pooblaščeni servis, kot to piše v priloženem reklamacijskem zapisniku.

Če se ob vrnitvi ugotovi, da je z artiklom vse vredu (nerabljen in nepoškodovan) in da je tudi kompletna vsebina  vrnjena, vam brezpogojno vrnemo denar na vaš transakcijski račun. Stroške pošiljanja ob vračilu blaga, pa nosi kupec sam, kar pomeni, da je potrebno blago poslati nazaj na lastne stroške in označiti paket z  LOMLJIVO oz PAZLJIVEJŠE RAVNANJE !

Priporočamo vam, da nas o nameri vrnitve predhodno pokličete na tel 02 537 11 44 ali pa obvestite na elektronski naslov info@pikanet.si .

V spletni trgovini PIKANET ni artiklov, ki jih ne bi bilo mogoče vrniti po pošti oz. da bi pri tem nastali kaki drugi transportni stroški !

 Obrazci za vračilo blaga: http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=PRAV11915

Obrazec za vračilo pa si lahko prenesete in natisnete tukaj : http://www.pikanet.si/libs/obrazec_splet.docx

 
Prijava
  / Uporabnik  
   
  / Geslo  
   
   
 
Ste pozabili geslo?
Nova registracija
 
Oglasi
 
 
 
  © 2008 Spletna trgovina PIKANET
 
 
Stran naložena v 0.075981855392456 s